EM ART
0

ΔΩΡΕΑΝ Μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 200 € !  +306907161417  

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗ

15.10.2024 Εκτύπωση
  1. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ

    1.1. Για να κάνετε παραγγελία στο ηλεκτρονικό κατάστημα, ο Χρήστης πρέπει να δηλώσει:

    1.1.1. έγκυρη διεύθυνση

    1.1.2. σωστά συμπληρωμένη διεύθυνση για την παράδοση των εμπορευμάτων και την τιμολόγηση ·

    1.1.3. σωστά συμπληρωμένα στοιχεία επικοινωνίας - δύο ονόματα, τηλέφωνο.
  2. 1.1.4. ελάχιστο ποσό παραγγελίας 15.00€ (χωρίς τα μεταφορικά)
  3. 1.2. Σε περίπτωση που τα παραγγελθέντα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα, υπάλληλος ειδοποιεί τον Χρήστη. Εάν ο Χρήστης δεν συμφωνεί να αντικαταστήσει την παραγγελία με άλλο προϊόν, η παραγγελία μπορεί να ακυρωθεί.

    1.3. Οι παραγγελίες στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.emart.gr γίνονται δεκτές 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα.

    1.4 Οι ώρες εργασίας των συμβούλων του ηλεκτρονικού καταστήματος emart.gr είναι:

    από Δευτέρα έως Σάββατο - από τις 09:30 έως τις 18: 30

    1.5. Ο χρήστης μπορεί να αρνηθεί μια παραγγελία χωρίς να χρειάζεται να αναφέρει τους λόγους της απόρριψης.
    1.6. Η ακύρωση παραγγελίας μπορεί να γίνει μέσω τηλεφώνου ή μέσω e-mail (e-mail) στη διεύθυνση e-mail που καθορίζεται στον ιστότοπο - e-mail: orders@emart.cy. Για να είναι έγκυρη η ακύρωση, ο Χρήστης πρέπει να παρέχει: τον αριθμό της παραγγελίας, τον αριθμό τηλεφώνου που παρείχε στην παραγγελία, τα δύο ονόματά του με τα οποία έχει εγγραφεί στον ιστότοπο, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) με την οποία έχει εγγραφεί στον ιστότοπο και το ποσό ωφειλής της παραγγελίας.
  4. ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ
    2.1. Η παράδοση των παραγγελθέντων εμπορευμάτων δεν πραγματοποιείται τις Κυριακές και τις αργίες.

    2.1.1. Κανονική παράδοση - εντός 10 εργάσιμων ημερών από τη στιγμή της επιβεβαίωσης της παραγγελίας.

    2.2. Η παράδοση πραγματοποιείται στην ακριβή διεύθυνση που καθορίζει ο Χρήστης (είτε κατοικία είτε επιχείρηση) ή στο γραφείο της εταιρείας ταχυμεταφορών.

    2.3. Εάν ο Χρήστης δεν παρέχει πρόσβαση και όρους για την παράδοση των αγαθών στην καθορισμένη διεύθυνση εντός της καθορισμένης περιόδου ή δεν πάει στο καθορισμένο γραφείο της επιλεγμένης εταιρείας ταχυμεταφορών για να παραλάβει τα αγαθά εγκαίρως, εάν έχει επιλέξει αυτήν την επιλογή, ο Πωλητής απαλλάσσεται από την υποχρέωση.
  5. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ / ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

    3.1. Ο Χρήστης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει προϊόντα που αγοράστηκαν από το ηλεκτρονικό κατάστημα εντός 14 ημερών από την παραλαβή τους.

    3.2. Σε περίπτωση επιστροφής, ο Χρήστης υποχρεούται να επιστρέψει τα αγορασμένα προϊόντα άθικτα, κλειστά και στην αρχική τους συσκευασία, συνοδευόμενα πάντα από το δελτίο αποστολής ή την απόδειξη.

    3.3. Εάν ο Χρήστης έχει προπληρώσει για τα προϊόντα, το ποσό που πληρώθηκε για τα επιστρεφόμενα αγαθά επιστρέφεται εντός 15 / δεκαπέντε / ημερών μετά την επιστροφή των προϊόντων. Τα ποσά δεν επιστρέφονται έως ότου ο χρήστης επιστρέψει τα αγαθά. Εάν τα προϊόντα δεν επιστραφούν εντός της περιόδου σύμφωνα με το σημείο 5.1, η επιστροφή χρημάρων - ακύρωση παραγγελίας δεν θα τεθεί σε ισχύ.

    3.4. Ο προσωπικός τραπεζικός λογαριασμός του πελάτη - IBAN και BIC πρέπει να υπάρχει στο αίτημα επιστροφής / ακύρωσης, στο οποίο πρέπει να επιστραφεί το ποσό που καταβλήθηκε για τα προϊόντα, το ποσό επιστρέφεται μόνο μέσω τραπεζικού εμβάσματος μετά την παραλαβή των επιστρεφόμενων αγαθών!

    Ποσά για έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται!

    Τα έξοδα αποστολής για επιστροφή, αντικατάσταση επιβαρύνουν τον Χρήστη! Εκτός:

    - έχει καταστραφή κατά την αποστολή και μεταφορά

    - έχει γίνει λάθος στο προϊόν που έχει σταλεί, λάθος κωδικός

    - η τιμή πληρωμής δεν αντιστοιχεί στην τιμή πώλησης κατά την παραγγελία του προϊόντος

    3.5. Σε περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων, ο Χρήστης μπορεί να επιλέξει να αντικαταστήσει το συγκεκριμένο αντικείμενο για το ίδιο χωρίς ελαττώματα ή άλλο, ή να επιστρέψει τα προϊόντα σε αντάλλαγμα για επιστροφή χρημάτων. Ένας σύμβουλος ηλεκτρονικού καταστήματος μπορεί να προτίνει την αντικατάσταση του αντικειμένου με ένα εντελώς διαφορετικό προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας - (σε αυτήν την περίπτωση ο Χρήστης πληρώνει τη διαφορά).